Assalamualaikum..
how are you,folks? hopefully sume baek2 saja lah hendaknye..
Sekarang ni dah ada kat kuantan semula..
Al-maklum lah semester baru dah mula..now i'm officially 4th year student in iium..
It also means that i'm gonna start my final year project this semester..
However, mood strieve hard for excellence tu tak datang lagi ..
Maybe sebab uni laen tak mula lagi semester baru..
Anyway,this week gonna be a hectic one..
Meeting with supervisor, take up the rm200 voucer at finance dept n etc..
Hopefully everything gonna be fine..
Okies, that all for now..
Adios amigos..=p
Tuesday, February 7, 2012
Saturday, January 21, 2012
Holidayz..
Assalamualaikum..how are u, folks??
Dah nak dekat seminggu gak la aku ade kat rumah ni ..
Cuti pun ade lagi 2 minggu lebih..
So,what to do??
To tell you the truth, Aku BORINK giler asek duk kat umah je..
Nak keluar malas sebab takkan la aku nak keluar sorang2..
Kat K.L ni seriously aku xramai kawan..
Al-maklumlah aku dah duk merantau untuk belajar since umur 13 tahun lagi..
Sampai la sekarang (24 tahun)..T_T
So,kawan2 aku ramai kat negeri2 laen..
Bile cuti lame cmni mula la aku sasau je kat umah..
Sampai ibu aku pn bising tanye aku ni xbosan ke duk umah..haha.
So,klo ade sape2 yang ade aktiviti bes tu ajak a aku sekali..
ok..Babai..
.
Dah nak dekat seminggu gak la aku ade kat rumah ni ..
Cuti pun ade lagi 2 minggu lebih..
So,what to do??
To tell you the truth, Aku BORINK giler asek duk kat umah je..
Nak keluar malas sebab takkan la aku nak keluar sorang2..
Kat K.L ni seriously aku xramai kawan..
Al-maklumlah aku dah duk merantau untuk belajar since umur 13 tahun lagi..
Sampai la sekarang (24 tahun)..T_T
So,kawan2 aku ramai kat negeri2 laen..
Bile cuti lame cmni mula la aku sasau je kat umah..
Sampai ibu aku pn bising tanye aku ni xbosan ke duk umah..haha.
So,klo ade sape2 yang ade aktiviti bes tu ajak a aku sekali..
ok..Babai..
.
aku teringin nak nak gi sky-diving mase cuti ni walaupun bende ni cam mission imposible untuk aku..haha..
-Pic from google-
Thursday, January 19, 2012
2 Years
Assalamualaikum..whazzup u allz..
Huu..nak dekat ahun gak aku x update blog..
Aku pun dah lupe aku ade blog.haha..^_^
Anyway banyak benda yang dah berubah since these 2 years..
From in relationship to single and its complicated..
From muke cengkung jadi muke bulat..(seriously, i've gain alot of weight since then..huhu..)
From mata bulat jadi mata sepet..duhh!!
Hey,but guess what..
But i'm still the old me..
Well,next month i gonna be a final year student..(wei,umor dah 24 baru nak masuk final year ke..orang laen dah kerje kot..huhu..T_T..)
Hopefully dapat la abes degree cepat2..
xlrat den nak blaja lg..lotih dah..
Well,skarang ni cuti semester for IIUM..
Aku cam biase la duk umah je..
Nak kuar malas..member tak da..(gile ke pe nak kuar sorang2)
tapi atleast dapat gak la kuar teman member pi cari tempat interview die..
hopefully interview die berjalan lancar la..
ok..dah malas dah nak tulis2..
till next time folks..
Assalamualaikum..
Huu..nak dekat ahun gak aku x update blog..
Aku pun dah lupe aku ade blog.haha..^_^
Anyway banyak benda yang dah berubah since these 2 years..
From in relationship to single and its complicated..
From muke cengkung jadi muke bulat..(seriously, i've gain alot of weight since then..huhu..)
From mata bulat jadi mata sepet..duhh!!
Hey,but guess what..
But i'm still the old me..
Well,next month i gonna be a final year student..(wei,umor dah 24 baru nak masuk final year ke..orang laen dah kerje kot..huhu..T_T..)
Hopefully dapat la abes degree cepat2..
xlrat den nak blaja lg..lotih dah..
Well,skarang ni cuti semester for IIUM..
Aku cam biase la duk umah je..
Nak kuar malas..member tak da..(gile ke pe nak kuar sorang2)
tapi atleast dapat gak la kuar teman member pi cari tempat interview die..
hopefully interview die berjalan lancar la..
ok..dah malas dah nak tulis2..
till next time folks..
Assalamualaikum..
btw..ni la gambar batch 082 biotech IIUM Kuantan..
Subscribe to:
Posts (Atom)

